Правила Біла Церква
1. Відкриваємо меню застосунку
2.У лівому верхньому кутку вся інформація по вашому акаунту
Поповнення балансу можна здійснити двома способами:
1. Готівкою через термінали EasyPay (місце знаходження терміналів можете подивитись за посиланням https://terminals.easypay.ua/)
2. За допомогою карти будь якого банку завантаживши додаток EasyPay
3. Приват24 (розділ платежі, в пошуку прописати taksa, обрати місто, вказати Ваш позивний) або по прямому посиланні в застосунку.
1. По дзвінку за номерами у відповідному розділі застосунку.
2. Написавши повідомлення в Месенджер у Вашому додатку.
Для переходу в режим Паузи, вам потрібно активувати відповідну функцію в головному меню застосунку. При цьому ви не втрачаєте можливості бачити замовлення в Ефірі, але без призначення на замовлення.
В нашому сервісі існує 2 основних типи замовлень:
-замовлення прийняті через клієнтський додаток Taksa
-замовлення прийняті оператором Taxi313
Ці замовлення мають різну тарифну сітку та комісію за виконане замовлення.
Комісія за виконане замовлення прийняте через клієнтський додаток taksa становить 10% від вартості замовлення.
Комісія за виконане замовлення прийняте оператором taxi313 становить 15% від вартості замовлення.
Taxi 313
Подача (у вартість замовлення входить 2 км проїзду) | 80 грн. |
Вартість 1 км по місту | 16 грн./км |
Вартість 1 км за містом | 24 грн./км |
Вартість платного простою (перші 5хв. безкоштовно) | 2 грн./хв. |
Кондиціонер | +10 % |
Їду з тваринкою | +20 грн |
Доставка (адресна) | +30 грн. |
Taksa
Подача (у вартість замовлення входить 2 км проїзду) | 80 грн. |
Вартість 1 км по місту | 15грн./км |
Вартість 1 км за містом | 24 грн./км |
Вартість платного простою (перші 5хв. безкоштовно) | 2 грн./хв. |
Кондиціонер | +10 % |
Їду з тваринкою | +20 грн |
Доставка (адрессна) | +30 грн. |
1. В розділі «Список замовлень» натискаємо на фільтр
2. Обираєм потрібний радіус.
Стандартний час подачі автомобіля складає 7 хвилин, якщо вам потрібно збільшити або зменшити час подачі, Вам потрібно:
1. Натиснути на кнопку з зазначенням часу
2. Обрати потрібну кількість хвилин
При подачі автомобіля на адресу замовлення у пасажира є 5 хвилин безкоштовного очікування, починаючи з 6-ої хвилини очікування стає платним відповідно до тарифу, а також стає доступною кнопка «нікого» яка дає можливість ініціювати повторний дзвінок клієнту з інформацією про прибуття автомобіля на замовлення, якщо час очікування клієнта більше 10хв, просимо Вас сповістити про це оператора для прийняття рішення по замовленню.
Щоб відмовитись від виконання прийнятого замовлення, Вам необхідно набрати оператора за коротким номером 313, або за номерами у відповідному розділі застосунку, вказати місто та свій позивний, та повідомити причину відмови від виконання замовлення. У випадку не обґрунтованої причини відмови від виконання замовлення, ми залишаємо за собою право закрити на Вас замовлення як успішно виконане.
У разі зміни маршруту під час поїздки, Вам необхідно:
1. Натиснути на цифри таксометру.
2. Перенести повзунок
3. Натиснути «Застосувати»
Виконавши ці дії ви перейдете на форму прорахунку «за таксометром» з урахуванням пройденої відстані та простою.
Увага, дану функцію дозволено використовувати лише при реальній зміні маршруту, категорично забороняється використання функції при не вірній прокладці маршруту.
У випадку не вірної прокладки маршруту нашим комплексом водій зобов’язується сповістити про не співпадіння в технічну підтримку. Категорично забороняється самовільна зміна тарифу для клієнта! Якщо співпадіння тарифів буде підтверджено, водію буде нарахована компенсація згідно різниці тарифів.
У випадку не вірної прокладки маршруту нашим комплексом водій зобов’язується сповістити про не співпадіння в технічну підтримку або оператора.
Категорично забороняється самовільна зміна тарифу для клієнта!
Якщо співпадіння тарифів буде підтверджено, водію буде нарахована компенсація згідно різниці тарифів.
Як змінити автомобіль в програмі?
Для того щоб змінити/додати автомобіль в програмі Вам потрібно звернутись до техпідтримки в меню додатку, якщо у водія два і більше автомобілів ви можете самостійно керувати вибором автомобіля на якому ви працюєте натиснувши на кнопку вибору авто в меню додатку.
Якщо Ви хочете внести пасажира до чорного списку Вам потрібно, оцінити пасажира негативною оцінкою (одна або дві зірочки), поставити відмітку «додати до чорного списку», та вказати причину такого рішення.
Всі замовлення розподіляються по пріоритету, в першу чергу вищий пріоритет потім нижчий.
Пріоритет водія залежить від кількості балів які заробив водій (система нарахування балів буде в наступному розділі), чим більше балів, тим вищий пріоритет.
Таблиця конвертації балів в пріоритет.
Бали | Пріоритет |
0-5 | 0 |
5-10 | 1 |
10-15 | 2 |
15-50 | 3 |
50-25 | 4 |
25-30 | 5 |
30-35 | 6 |
35-40 | 7 |
40-45 | 8 |
45-50 | 9 |
50-60 | 10 |
60-70 | 11 |
70-80 | 12 |
80-90 | 13 |
90-100 | 14 |
100-120 | 15 |
120-140 | 16 |
140-160 | 17 |
160-180 | 18 |
180-200 | 19 |
200-220 | 20 |
220-240 | 21 |
240-260 | 22 |
260-270 | 23 |
280-300 | 24 |
300-350 | 25 |
3500-400 | 26 |
400-450 | 27 |
450-500 | 28 |
Звертаємо вашу увагу, строк дії нарахованих/штрафних балів 30 діб з моменту нарахування.
Критерії нарахування:
За виконане замовлення | +1 |
За виконане попереднє замовлення | +2 |
За виконане термінове замовлення | +2 |
За виконане замовлення з клієнтського додатку «Taksa» | +3 |
За оцінку 5 від клієнта в клієнтському додатку «Taksa» | +3 |
Штрафні бали
Відмова від замовлення | -1 |
Проігнороване замовлення | -1 |
За оцінку 1 від клієнта в клієнтському додатку «Taksa» | -3 |
За оцінку 2 від клієнта в клієнтському додатку «Taksa» | -2 |
За оцінку 3 від клієнта в клієнтському додатку «Taksa» | -1 |